En önemlisi doktorunuzun ne söylediği. Üç ay söylemelerinin nedeni rahmin kendini toparlaması ve kan değerlerinizin normale dönmesi için. Ama ilk aydan da hamile kalan oluyor. Ben dış gebelik geçirdiğim ve ilaç kullandıktan sonra kürtaj olduğum için en az altı- dokuz ay korunma önermişti ben uydum en iyisini doktor bilir çünkü