ozdemir123 Kızlar merhaba , 31. haftamdayım bu sürece kadar hep devlet hastanesine gittim ama doğumu özelde düşünüyorum. Size sorum devlette ilk nst kaçıncı haftada yapılıyor ?
makbule2025 ozdemir123 dün 32+3 de ilk nst ye girdim bende hem devlet hem özel takipliyim 7 Mayısta da özele randevum var