aysinc_ 7+2 haftalığım Yarın kontrole gidicem kalp atışı için alttan muayenemi eder sizce tecrübesi olanlar yazabilirmi lütfen
xxtuaxx aysinc_ Hamileliğim boyunca alttan muayene edilmedim. Kalp atışı ultrasonla duyuluyor zaten. Ben de 7+2′de duymuştum 😇
Mavimsimavi aysinc_ 6 haftalık ilk doktor kontrolüne gittim kalp atışını duyamadım karından doktorumda alttan bakıp rahatsız olma dedi bir hafta sonra çağırdı dün gittim kalp atışını karından duydum
aysinc_ İlk zamanlarda karından duyulmuyormuş sanırım burda bir kaç forumda da denk geldim alttan muayeneyle kalp atışı duymuşlar bazıları karından duymuşlar
dilekmom6 aysinc_ benim göbeğim var canm. İlk gidişimde 5+4′tüm ve keseyi görmek için normal ultrason yetmedi alttan baktılar. Ama kalp atışında normal ultrasondan bakıldı. Eğer 7.haftada karından duyamazlarsa vajinal bakabiliyorlar. Sana kalmış bir şey o da. Istemeyebilirsin de tabi.
Bntkn 5 haftalık gittiğimde kesem göründü birdahakine kendi doktoruma randevu almıştım 6+3 de Altan muayene ile kalp atışı duyuldu yani bi riski yok sen istemezsen zaten Altan muayene edemezler