Zarifhnm1 bu nasıl oluşuyor anlamıyorum 7 yıldır evliyim ilk defa böyle birşeyle karşılaştım dün randevum vardı doktor siğile benzetemedim dedi ama herhangi bir test felanda istemedi doğumdan sonra test yaparız dedi Allah korusun siğilse normal doğum yaparsam sıkıntı doktorda dün dediki normal doğum görünüyor