zubudabi bana 37de yapacaktı yapmadan suyum geldi doğuma gittim zaten 😅 saniyelik sürüyor çok az açıyor, ama açılma kontrol ederken daha çok açılma olsun diye doktor bilerek bir şeyler yapıyor ve daha çok acıyor sanki öyle hissettim ilkine göre 2-3-4. kontroller daha çok acımıştı, canım da tatlıdır maalesef