cicek63 elffssyl Bebeğin duruşuna ve görüntüdeki şekle bakınca kız ihtimali biraz daha ağır basıyor gibi duruyor cnm 🫶
allyslife dlr0 benim de kesem derli toplu yuvarlaktı, herkes kız dediği için kendimi çok hazırlamıştım ve kıza heveslenmiştim, 13.haftada erkek dedi doktorum, geçen hafta kontrole gidince de gösterdi, net erkek😂
dlr0 allyslife hahahahshsh doğrudur vallahi hurafeler tabiki😂 benimde fasulye şeklinde kesem neredeyse herkes erkek diyor ama hayırlısı fetal dna yaptırıcam öğrenicwm inşallah hahahha
ciceki elffssyl geçmiyor valla benimde erkek ama normal kontrolüm ayda 1 oluyor mesela zaman geçmiyor özlüyorum valla ayın 2 sinde kontrolüm az kaldı şükür ki🥰
meltemiviyoo Merhaba benim içinde tahmin yapar mısınız önceliğimiz tabi ki sağlıklı olması ama insan biraz merak ediyor 🥹