1cey ay benim ilk bebeğim olduğu için uyandıran yok, 2 kedim var onlar da yanıma kıvrılıp uyuyor😂😂 onların sıcağıyla iyice mayışıyorum, maaledef yediğim her şeyi kusuyorum ama elhamdülillah bebeğimin gelişimi ileri, sorun yok streslenme dedi doktorum o yüzden biraz daha içim rahat, şu uyku sorununu çözüp düzene otursammm🫠 kusma için prilam kullanıyorum o da uyku yapıyormuş sanırım