1cey yumruk55 kalıcı etki bırakmıyor? Bel ağrısı falan yaşamıyorum, spinal oldum. Sadece iyileşme sürecinde 1-2 hafta baş ağrım omuz ağrım oldu o da herkeste olmuyormuş. Genel daha zor diye duyuyorum doktorum da spinal önermişti zaten
bbaskal yumruk55 İlk sezaryenimin üstünden 19 ay geçti spinal olmuştum kalıcı bir etki yaşamadım zaten anestezi nasıl kalıcı etki bırakabilir ki en fazla doğumdan 3-4 gün sonra geçiyor tamamen atıyorsun öyle bel ağrısı bilmem ne hiç bir şey yaşamadım
Eso66 yumruk55 Spinal oldum bi kere 5 gün dışarda gezdim ağrılarım cok olmadı şükür bu seferde spinal olucam insallah
cuteregina yumruk55 bunu ilk defa sizden duyuyorum defalarca ameliyat oldum narkoz aldım böyle bir şey yaşamadım
Fatmanur_0416 yumruk55 bende bel ağrısı çok yaşadım bana da anesteziden dolayıdır kalıcıdır dedi çevrem sonra araştırdım yalanmış bel ağrısı sürekli emzirmek ev işleri yoğun bir tempoda olduğumuz için oluyormuş bende öyle sanıyordum ta ki araştırma yapana kadar
yumruk55 cuteregina doğrudur bende instagramdaki videolara yorum yapanlarda gördüm. Burda kimse yaşamadım diyor bilemedim
minikmucit yumruk55 spinal oldum. Bel ağrım vardı daha kötü oldu. Doğumdan sonra ayaklarımda aşırı şişlik oldu. Hani 180 kilo olursun ayaklar da duba gibi olur ya kapkalin yeni öyle. Neyseki birkaç gün sonra geçti