Ben de hemen hemen aynı haftalarda diş çektirdim, dişçi daha çekingen davranıyor kadın doğumcumdan onay istedi hemen verdi onay kağıdını doktorum valla hiç takılmadı, lokal anestezi alabilir antibiyotik içebilir diye. Antibiyotiği üç gün içtim gittim koltuğa oturdum gel ağrın çok değilse çekmeyelim diyo hala, yok dedim ben boşa mı içtim çekin dişimi 😂 öylelikle çektirdim, hemde zor bi yirmilikti. İki parol +2 gün daha antibiyotik ile atlatmış oldum.
- Trimeserda halledip kurtulun, ileriye kalmasın geçmiş olsun🐣