En son adet tarihim 28 Mart adetimin 3 gün gecikmesiyle test yaptım pozitif çıktı erken gebelik testlerini kullandım. Şuan 4 hafta 3 günlük oluyor kan testi vereceğim ama biraz saha beklemem gerekiyor mu acaba karar veremiyorum. Kese için daha erken bu ikinci gebeliğim acaba ilkine göre daha mı hızlı ilerler süreç bilgisi ve tecrübesi olan yazabilir mi acaba 🥰