Meraba hanımlar 🌸 22inci haftam da detaylı ultrason da perinatoloji doktoru bebeğimin kalbinin olduğu yerde parlaklık olduğunu söyledi, amniyosentez istedi kabul etmedim, bebeğin down sendromlu doğabilir ve bebeğini kaybedebilirsin (Rabbim korusun çocuklarımızı bize bagışlasın) dedi. İki hafta sonra gel görmediğim yerleri var pozisyonundan dolayı bebeğinin ama sanma kı iki hafta sonra kalp parlaklığı gececek bu geçmeyecek bir şey dedi. O an ne yapacağımı ne düşüneceğimi şaşırdım, aynı şeyi yaşayan varmı aranızda