sumeyye6506 7+3′de gitmiştim ilk kontrolüme ama ultrasonda 6+3 ve 6+5 çıkmıştı. 11+2′de gittiğimde ise ultrasonda 11+5 çıktı. Doktor ilk gittiğimde geride olması ile alakalı hiçbir şey söylememişti ben de sormamıştım ama son gitmemde haftasıyla tam uyumlu demişti. Olabiliyor sanırım böyle şeyler, bazen ileride bazen geride çıkabilir diye kabul ettim ben bu süreci. Bugün 12+3′üm. Sağlıkla kucaklarımıza almak nasip olsun. 🙏🏻🤗🌸