Merhaba kızlar benim adetim 11 gün geçikti test yaptım 3 tane 2 gün aralıklarla ilk testim net belli oluyo 3. Çizgi diğer ikisi çok silik dikkatli bakınca belli oluyo kan verdim dün 0.200 çıktı bu durumu yaşayan var mı hiç bişey anlamadım ben testlerin hepsi yanlış sonuç verir mi