gizemli00 başka tahliller yaptılar mı? Normalde tansıyon yüksekliği olursa kolestazdan şüphelenıp karaciğer enzimlerine falan da bakıyorlar. Her şey normalse bir süre kendınızı kontrol edin, bol su için, tuzdan uzak durun, evde bolca dinlenin. Gebelik sebepli olabılıyor ayrıca enzimlerde yükseklık varsa onu da bazı ilaçlar vs tetikliyormuş. Benzer bir durum yaşıyorum şuan ben de takipliyorum kendimi🤗