elifffsakin Bugün 6+6 haftalık oldu kalp atışını dün duydum mide bulantım hiç yok sadece halsizlik ve uyku hali çok fazla ama içimde sürekli bir huzursuzluk var bebeği hissedemiyorum sanki siz ne zaman hissettiniz
sudeasko elifffsakin hissetmemen çok normal henüz çok küçük benim ilk gebeliğim 18. Haftada hissetmiştim o da belli belirsizdi
twobabymomm elifffsakin ilk gebelik sanırsam 🥰😁kızımı 22 hafta da oğlumu da 18 de hissetmeye başlamıştım
elifffsakin twobabymomm evet ilk gebeliğim 🥹 ama 9 ay önce bir boş gebelik yaşadım o yüzden birazda endişe var sürekli kötü bişey olcakmış gibi hissediyorum hiç geçmiyor bu korku
kps elifffsakin biraz sakin olman lazım stres en kötü şey. Rabbime emanet et aklına kötü şeyler geldiğinde doğacaksa ne olursa olsun doğacak de rahatlamaya çalış. Sağlıkla, kolaylıkla gelsin inşallah 👼🫠