Esraysr16 dikişlerden ziyade rahimi birden sıkıştırdığı için zararı var diyorlar, ben 7 ay oldu doğum yapalı, normal yaptım ama kullanmadım sporla vs düzelebilcek bi göbüşüm var, arkadaşım sezeryanlı kullanmadı hiç göbeği yok, yapısal bişey bence göbek