ayaznannesi benide 16+4 Ken ilk önce yönlenderdi ben o zaman da radyoloji den gün almata giderken haftsmı söylediğimde kadın dediki sizin gününüz Mayıs’a denk geliyo tekrardan yani nisanın ortalarında doktorunuzdan şey alıp gelin o zaman gün veririz diyip göndermişlerdi kötüden ziyade iyi yanları var genellikle