Sizce hangisinde daha çok bulantı oluyor ve ya sizlerde nasldı benim 3 cü hamileliğim bir oğlum bir kızım var oğlumdada kızımda da hiç bir bulantı kusma olmadı ama kızımda sonlara doğru kusdum ve direk doğuma gittim 😀😀 şu an ki gebeliğimde ama baya bulantılar baş dönmeleri halsizlikler çok oluyo hiç bir iş yapmak istemiyorum