Kızlar şeker yüklemesinde şekerim sınırda çıktı diye diyetisyen diyet verdi ve evde ölçüm istedi biz de eczaneden Cihaz olarak lifechek smart td-4360 aldık ilk kez bugün ölçtüm açlık 93 1. Saat 139 çıktı. Bu ev tipi aletler biraz yüksek ölçüyor diyorlar doğru mudur ? hastane ile karşılaştıran var mı hiç. Sürekli yüksek çıkarda İnsüline başlar diye endişelendim biraz.