Basedeceginiz bir durum yok.ogluniz şu an farkında değil.doguma doğru farkına biraz varabilir.siz onların birbiriyle kardeş olduklarını birbirini çok seveceklerini,beraber oyunlar oynayacaklarını,sözlerinizle ve tavirlarinizla hatırlayacaksınız.ilerde çok güzel arkadaş olacaklar.olumsuz bir durum yok.Allah hayırlı etsin
Ben kızım 7 aylık emzirirken oğluma hamile olduğumu öğrendim.aralari 15 ay.su an size fotoğrafları ni atabilsem,birlikte oynuyorlar.
O yüzden olanda hayır vardır diye düşünün.cok şükredin.insallah sağlıkla kucağınıza alirsiniz