Şuan 19 haftalığız ufak tefek ıvır zıvır bim 101 gibi marketlerde gördüğüm şeyleri aldım çamaşır sepeti oyun matı emzirme yastığı puset örtüsü set halinde annem bir iki battaniye örüyor bu ay kendime alışveriş yaptım mayısta tam olarak oğluma başlıcam inşallah alışverişe bebek bezi ıslak mendil zıbın gibi şeylerle 2 aya kadar da odası beşiği vs büyük eşyaları alıcaz son aya sadece yıkama ve yerleştirme işini bırakmayı düşünüyorum hem ağırlaşıcam hemde eksikleri görüp tamamlarım diye düşünüyorum arkadaşım yeni doğum yaptı o da bu şekilde yaptı gayet rahattı onun için 🥰🫶🏻