Merhabalar, birkaç gündür lekelenmem vardı dün gece biraz fazla oldu ve acile gittim promester iğnenin 3 dozunu birden yaptılar riskli gebelik denildi. Benim sat a göre 6+4 ama keseye göre 6+2. Kese var yolk kesesi de var ancak bebek yok kalp atışı da duyamadık doktor haftaya gel bakalım dedi eğer kalp atışı yoksa sağlıksız gebeliktir dedi korkuyorum bende