V-KARA hastahane ile ilgili detay verir misiniz ? Ameliyat anında sizinle sohbet ediyorlar mı , iyi davranıyorlar mı ? Sonrasında emzirmede destek olan oluyor mu ? Ağrınız olduğunda müdahale edilmiyor mu mesela sonrasında ? Bir de odalar nasıl kaç kişilik ? Ekstra hastahaneye şunu da al yanına mutlaka diyebileceğiniz şeyler var mı ? Kusura bakmayın çok soru sordum :)