sevcilim merhaba bende 25. Haftadan itibaren çam sakuraya gidiyorum 38+4 teyiz hiç bir zaman aynı hekime alınmıyor alınsa dahi odada o doktor olmuyor asistan doktorlar oluyor ve onlar muayene ediyor bazen içerde doktorda oluyor bazen olmuyorda sadece asistan olduğu da oluyor ama genel olarak bence normal yani kötü bir yaklaşım görmedim . Dr olarak 6 farklı hekime de gitttim Ayşe Sümeyye diye bir doktor vardı asistan muayene etti ama o da odadaydi ve konuşma üslubu tavrı hiç hoşuma gitmedi hatta bu sayfada bir kaç kişi daha aynı şekilde memnun kalmamış