Keziban taze_annee_ ilk kızımı 40 + 6 ikinciyi 40 + 3’te dogurdum üçüncüyü bekliyorum bakalım 40. haftayı görecek miyim
taze_annee_ Aysetuzlu benimde ya herkes arıyor doğurdun mu diye artık sizin stresinizden gelmiyor diyorum 😅
taze_annee_ Rmeysa_01 benimde öyle ya başlarda erken doğmasın diye dua ediyordum şimdi de gelsin artık diye dua ediyorum bu yıl ki bebişler niye öyle ya çıkmak istemiyorlar konforlarından herhalde 😂