ayse_67 kuzum ben o haftada gittiğimde alttan hiç muayene etmedi başından Beri, karından duyulmadı , bir hafta sonra gittik gayet güzeldi karından o da 7. Hafta içerisindeydi, en son 8+5 te gittim daha da hızlıydı , o haftalarda normal çoğu insan 8. Haftadan sonra duyuyor kalbini mutmain tut ♥️