aslmoms gizemsrkrtl 26 Ekim sat di. 23 Kasım beta hcg 1,2 (3gün kala negatifti.) 1 Aralık beta hcg 178,29 (6 gün geçince)
hdyeycll_ gizemsrkrtl 1760 dı beta 4+3 gittiğimde ben ilaç kullandığım için adet gecikmesi pek düzenli olmadı 🥲
cuteregina gizemsrkrtl 41.67 ben erken öğrendim diye şaşırırken benden daha erken öğrenenleri gördüm bu uygulamada ben yine iyiyim
beyzasmom gizemsrkrtl vallahi hayret 15 20 gibi düşük değerlerle öğrenenlere maşallah ben 6 gün gecikmeyle 5 binlerde öğrendim 😁
dilekmom6 beyzasmom ben de şaşırdım ve niye bu kadar farklı acaba? Ben de 4 gün gecikme ile 3300 ’de öğrendim
parildayanyildiz2 gizemsrkrtl ilk gebeliğimde 2 gün gecikmeyle 48 le öğrendim doktor geç döllenme demişti 2.gebeliğim 1 hafta gecikmeyle 15.000di değerim
beyzakumsal09 parildayanyildiz2 Testlerim böyle çıktı bu testlere göre beta kaç olabilir acaba kan veremedim henüz 🥹 bir kızım var 2. Gebeliğim 1 sene önce de zorunlu kürtaj olmuştum