yasegenc 18+1 olduk tetanoz için çağırıyorlar 2 dozuda gerekli mi yan etkileri oldu mu beni aydınlatır mısınız
Gks_01 yasegenc bende tdap oldum ilkini 20 de oldum 2. Dozunu da 1 ay sonra olmuştum doktorum yaptır dedi
bsrelif yasegenc ben ilkini 20’de ikincisini 25’te oldum. Hiçbir zararı olduğunu düşünmüyorum. Daha önce de bir çok aşı oldum aşılardan etkilenen bir bağışıklığım yok
asllas ben Tdap olmadım, 29.haftamda 1 doz tetanoz oldum sadece. normalde 1 doz tdap sonrasinda 1 dozda tetanoz toplam 2 doz yapiliyor diye biliyorum
emir1885 27+3 tdap oldum sadece 2. Olanı yapmayacağım , yan etki olarak yaptığım günün akşamı kol ağrısı oldu ve ilk iki Gün bebek hareketlerinde azalma oldu
karaelmas01 Haftada tdap oldum kol ağrısı oldu sadece benim de sanki bebek hareketleri azaldı gibi hissettim. 2. Doz olmadım henüz 26. Haftadayız zaten oda Tetenoz difteri diye biliyorum