Merhabalar 1 tane cocugum var 6 sene önce femara kullanıp ilk ay da hamile kalmıstım bir kaç aydır korunmasız ilişki yaşıyorum olmayınca doktora gittim letu verdi 1 nisan da adet olmustım 2 sinde letu kullandım test yaptım negatif sizce adet olursam ne zaman olurum anlaşılan gebelik yok