Merhaba anneler, dün benim nstde düzenli sancım çıkmıştı ama ben hissetmiyordum yatış verildi. Serviks uzunluğu da 20 cm miş. Ciğer geliştirici iğne, sancı kesici ve antibiyotik yapıldı. Gece serviste kaldım. Bugün muayene oldum sancımda da normale dönmüş beni taburcu etcekler. Doktor bu zamandan sonra doğarsa doğabilir sorun olmaz durdurmayız bundan sonra dedi. Sancın olursa, suyun gelirse ya da bebek hareketleri azalırsa direkt gel dedi. 37. Haftaya kadar erken değil mi niye doğum olursa durdurmayız artık dediler içim rahat etmedi pek