Ozge0512 33+1gunluk hamileyim dunden beri vajinama saplanip duruyor bebek çok acı veriyo sanki çıkacak gibi ayağa kalktigimda daha şiddetli oluyo neden olabilir korkuyorum bian çıkacak gibi oluyor
Popmum Bu haftada benim de öyle oldu sanırım kanalı hazırlıyor gayet normal akıntın kanaman olmadığı sürece sancın gelmediği sürece sıkıntı yok korkma