cansels 32+3 üm, benimde alt ast yüksek çıktı, 1 buçuk haftadır çook kaşınıyordum geceleri uyuyamıyordum. safra asiti <3.4 çıktı ,, ilaç verdiler içiyorum günde 3 defa, bi de her hafta kan vericekmişim. bebekte bi sıkıntı yokmuş çok şükür ama önlem amaçlı her hafta kontrol edeceklermiş.. bu 2 gündürde kaşıntım geçti ilaç etki etti herhalde🫣