Arkadaşlarım selam. Geçen hafta Salı günü keseyi gördük , doktor Progestan fitil verdi günde 2 kere kullan dedi , kanamam vardı leke leke , 23 nisandan beri kan hiç gelmedi şükür 🧿 4 haftalık demişti , ben dayanamıyorum da biraz sabırsızım sanırım. Bu hafta hastaneye gitsem mi , yoksa Salı gününü mü beklesem ? Haftaya Salı tam 2 hafta doluyor. Kalp atışını ne zaman duyarım , bilgilerinizi deneyimlerinizi bekliyorum