Kızlar 3 seferdir oluyor arali gunlerle ilk iki gun midemde baskı hava dolmus gibi sanki agrı vardı sanki patliycak gibi 1 saate gecmisti dun ise aksam uyyicam zaman hep uyyicamda oluyor sag tarafim belime bagli yer orasi sıkısti bu sefer belime kadar agrı yaptı zor uyudum gece 4 de agladim karnim dir baski karnima geldi hava birikmesi gibi nefesimide zorlastiriyor acile gidicektim ama surekli bi sorun yuzunden gitmekten yoruldum gercekten yasayan var mi 20 haftalik olan normalmi bilgimde yok ilk gebelugim tecrubesizim bilgisi olan yazarsa sevinirim