cemile69 Normal doğum istiyorum yine ama bu sefer doktorum erkek. Çekiniyorum sanki nasıl olacak diye
semahayall cemile69 valla doğururken onu düşünmüyorsun ya 😅 can acısıyla hiçbir şey görmüyor insanın gözü
aslmoms cemile69 Nomal. Herkesin fikri aynı değildir. Ama doğum anında o çekingenlik gider . Siz kendinize ve bebeğinize, doktor tıbben yaklaşır size. Doktorunuz iyiyse hiiiiç düşünmeyin bile bunu. Rabbim doktorları başımızdan eksik etmesin. 💜🌸
cuteregina cemile69 doğuma zaten Ebeler girmiyor mu yani bir çok devlet hastanesinde ve şehir hastanesinde Ebeler giriyor doğuma doktorlar değil