babylove_33 Kızlar 3 gündür jel gibi nişan geliyor dün gece baya yoğun geldi Hafif pembe mide bulantısı var aşırı ve tuvalet ihtiyacım oluyor gitsem mi hastaneye ?? gece belim ve karnım ağrıyordu ama şuan çok ağrı yok
betulbyrmm Vücudun doğuma hazırlanıyor su gelişi veya sızıntısı yoksa bebek hareketleri varsa evde sancını çek hastaneye gitsen direk suni sancı veriyolar
babylove_33 betulbyrmm evet ama baya geldi nişan sancı çoğalması gerekmez miydi gece 2 de geldi ve bu 4 cü gebelik
turna_6 Ebelerle evde cekın dıyolar artık bence suyunuzu bekleyın yada kasılmalarınızın şiddeti artarsa öyle gidin hastanede çekmek daha zor