bebeksibiri Kızlar dün kendi doktorum hariç başka doktora gittim karnıma çok bastırarak ultrasonla baktı karnıma dokununca çok ağrıyor başına gelen oldu mu hiç sadece bastırınca ve dokununca ağrım var
Rmeysa_01 bebeksibiri benimkide ağırırdı devlete gidince ultrason cihazları eski olduğu için bastırmak zorunda kalıyordu 2 3 gün boyunca dokununca ağırıyodu ama benim karnım büyümüştü gergin olduğu için bastırınca ekstra acıyordu Kaç haftalıksınz şuan
June6 bebeksibiri ilk hamileliğimde doktorum kongreye gitti diye başka doktora yönlendirmişti o da karnıma ultrasonla baktığı şeyi vura vura bebeğin dönmesini sağlamaya çalıştı güya bide baya ileri haftalarımdaydım yani o gün yataktan kalkamamıştım ağrıdan muhtemelen size de çok bastırdılar ondandır
bebeksibiri Yani bence etim ben öyle hissediyorum 18 haftalığız hareket de hissetmiyorum ilk gebelik olunça
aslmoms bebeksibiri bir sorun yoktur bi kaç güne geçecektir. Bazen cihaz kalitsizse göremiyorlarsa, gaz durumu var göremiyorlarsa eğer bastırabiliyorlar. Benimde detaylıdan sonra çok acımıştı. Sonra geçti. Bir problem olmadı 💜🌸
bebeksibiri aslmoms teşekkür ederim inşallah geçer doğum hastanesine gitmiştim doktor bilir herhalde tehlikeli bir şey olsa bastırmazdı herhalre
bebeksibiri Rmeysa_01 18 haftalığım göbeğim çıktı da kocaman değil ama doktorum şehir dışında olunca gitmiştim devlete ama orada bakarken de ağrıyordu bastırınca şimdide ağrıyor 🥹
Rmeysa_01 bebeksibiri evet aynen bende 20 21. Haftadaydım ama geçer bir kaç güne korkacak birşey yok benim bebiş hep eliyle yüzünü kapatıyordu doktor baya sarsıyodu karnıma hafif vurarak
June6 bebeksibiri bilirim o ağrıyı geçmiş olsun yani niye bu kadar bastırıyolar anlamıyorum insan strese giriyo boşa