Kızlar selam 33+5 gebeyim kızım cok haraketli bi bebek canımı da yakacak kadar sert vuruyor hatta ama dün saat 7 den beri hiç haraket alamadım gece yatarken özellikle çok aktif oluyordu olmadı gece kalkıp takip ettim yine olmadı sabah kalktım tatlı biseyler yedim bekledim yok sadece hıçkırık tarzı bir sey aldım doktora gitmeli miyim sizce normalde cumartesi kontrolüm var zaten