Kizlar kafama takilan bisey var sezeryan yapan normal yapamaz ya yapabilirsede ben oyle biliyorum diyelim ki kisiye gun verildi 38 de alicaz dedi ama kadinin dogum sancisi basladi arabayla hastaneye giderken dogdu bebek diyelim napiyolar o zaman o bebek yasar mi bi sikinti olur mu anne de bebekte