baltuntas kubrasjsjs günde 1 damla olarak kullanmak sorun oluşturmaz zaten tene uygulanan birşey değil, gebe değildim ama idrara zor içma ve acıma yanma olmuştu aklıma gelince damlatmıştım anında etki göstermişti çok memnun kalmıştım
dilekmom6 kubrasjsjs ben kullanıyorum. Günde 1 kere çamaşıra 1 damla. Ki 3 kere fln camasir değiştiriyorum. Birine yapıyorum sadece
anneoluyorummm103 kubrasjsjs bir kaç kere kullandım akıntıyı azaltmıştı ama düzenli kullanmadım. Bir sıkıntı olmadı bebeğimde sağlıklı doğdu
african Hamileliğin 4.haftasında iken kullanmıştım ama gebelik tam belli değildi. Beta 9 çıkmıştı. Adetim henüz gecikmemişti. Sormadım yani zararı olur mu diye. Enfeksiyon aşırı ağırdı. Mecbur antibiyotik vs. herşeyi kullanmıştım. Bi sorun yaşamadım şükür.
african aslmoms İlaç da kullandığım için neyin iyi geldiğini anlamadım. Enfeksiyon 1 haftada geçmişti.. Çok kişi tavsiye etmişti yağı. Ama tabi doktora danışmakta fayda var.
nurgulllllll Ben geçen kullandım da akıntımı artırdı ama kokuyu azalttı başka da kullanmadım. Gebeyim bu arada
parla94 Doktorum kullanabilirsin demişti 9/10. Haftalarımda. Sirkeli suyla taharet de önermişti iyi geliyordu