arzu_97 Merhaba kızlar, bende sık sık akşam yemeğinden sonra midemde şişkinlik başlıyor ve rahatsız hissediyorum. Aslında ilaç da kullanıyorum. Eğer kusmazsam kendime gelemiyorum Bu sizde ne kadar süre devam etti?
pamuksekeer arzu_97 bende de aynısı var 17 haftalık olduk gün içinde bile yaşıyorum mide asidim boğazıma geliyor kusturuyor beni
Sezei arzu_97 15 haftalık oldum bende özellikle gece yatarken midem yanıyor acı su geliyor çok ağır şeyler yememeye gayret ediyorum aslında ama nafile gaviscon alıcam yarın dayanamıyorum çünkü
arzu_97 Gece çok az yemeye çalış dedi doktor sadece meyve olur dedi Peki Rennie kullandınızmı? Bu ilacı çok duydum
zzz5858 mide koruyucu haplar var kullanabilirsiniz doktorunuzdan yazmasını rica edin, ben kullandıktan sonra nispeten rahatlamıştım şuruplara göre. Şuan 32 haftalığım ve hala kusuyorum 🥲 yanmasın da kusmaya razıyım