Deletedmom_877 Kızlar mesela ölçümleri 32 hafta çıkan bir bebek 32 hafta önceye mi gitmemiz lazım yoksa mesela önceden de hamile kalmış yani 2 buçuk ay önce falan ölçümler yanlış çıkar mı? 32 hafta önce ise 32 hafta önce mi oluştu döllendi bebek ?
yurdtas Deletedmom_877 son regl tarihine göre hesaplanıyor reglden iki hafta sonra döllenme olmussa bile son reglden itibaren hafta sayılıyor
twobabymomm Deletedmom_877 ultrasonda ne çıkıyorsa o olur son adet tarihine göre ölçümler yapılır ve doğumda ona göre olur
Deletedmom_877 yurdtas ben 8 Eylül diye hatırlıyorum doktora da 8 Eylül dedim ölçümleri tam çıktı ama kafam da sürekli acaba haziran sa mı hamile kaldım diye düşünüyorum öyle olabilir mi sizce
Sehho Deletedmom_877 hazirandan olsa nerdeyse 1 senelik hamile mi olacaksınız 😅 tövbe estafirullah 😅 hazirandan olsa 11 aylık hamile olurdunuz yada mantıklı düşünürsek nerdeyse 2 ay önce doğum yapmış olmanız gerekirdi 😅
Deletedmom_877 Sehho çok haklısınız 😅 işte ne bilim hamilelik psikolojisi değişik düşüncelere giriyorum 😃
Deletedmom_877 twobabymomm doğumlar haziranda gösteriyor adet tarihimi 8 Eylül söyledim uyumlu çıktı hiç sapma falan olmadı ama ben eylülde adet olduğumu unutmuştum yani yanlış değildir değil mi