Sananeki Kızlar Allah nasip ederse oğlum🙏💙 olucak güzel anlamı olan isim fikirlerinz varsa paylaşın 🤗😊
Umranoguzyazar Eşimin ismi oğuz ben oğuzhan olsun dedim , kimse istemedi şuan 26 haftalığım alperen diyoruz bakalım değişmezse tabi
Tubamsl Umranoguzyazar Benimde eşimin adı Oğuzhan bizde bu yüzden şimdilik Oğuz Kaan diye düşünüyoruz ☺️
anapanda12 Yusuf , Yunus Emre Fatih Selim Emin Eyüp Hamza Yiğit Davud Abdullah Ubeydullah Taha yada Talha Duha Furkan Ömer faruk Mehmet Muhammed emin Ali Kerem
Aysegulbebek Sadullah koyacagiz biz eger erkek olursa :) ama yamac guzel doruk guzel anil arda güzel emir güzel deniz demir alparslan