Bende şuan 23+2haftalıyım banada 16.haftamda tek arter tek ven denildi. Şuanlık bi sıkıntım yok sadece ileriki aylarımda gelişirim geriliği olabilir dediler ama olmayadabilir. Allah neyi nasıl nasip ettiyse öyle ilerler diye düşünüyorum. 2li ve 4lü tarama temiz çıktı detaylıda tek arter tek ven dışında bi sıkıntı çıkmadı şükür