Gizliyim öncelikle benim de 1 haftam kaldı, ayın 5 inde inşallah kavuşmamız 🌸
Sezeryan olarak da Spinal tercih ediyorlar. Ben de ikinci sezeryanımı olacağım nasipse. Belden aşağı uyuşturup. Genel anesteziyi tercih etmiyorlar çünkü bebeğe de geçebiliyor anestezi. Emme vs de zorlanabiliyor ki senin de kendine gelmen uzun sürüyor.
Ayrıca Spinal de ameliyat sonrası uyuşukluk geçene kadar da ilk ameliyat ağrıların bir nebze geçmiş oluyor. Genel anestezide de uyuyup uyanmış gibi oluyor. Yani zorunlu olmadıkça genel tercih etmiyorlar.
Ama spinal in en güzel kısmı bebişinin doğumuna şahit oluyorsun. 😇❤️ Hiç korkun da olmasın ki başında bir sürü doktor hemşire vs bekliyor, korku panik vs de konuşuyorlar, sakinleştirici verebiliyorlar.
Benim ilk spinalli doğumum çok güzel geçti ve 10 15 dk ya oğluşuma kavuştum, 30 dk kadar sonra da ben odaya alındım.
İnşallah 6 yıl sonra yeni buluşmalar olacak 🥰❤️
Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸