dilekmom6
Ya şimdi eğer özele gitmiyorsanız nereden doktor bulacaksınız soracaksınız haklısınız ben özelde muayene olduğum için sordum sonra bunu kullanmayın dedi ama bana antibiyotik yazmış kadın aradım asistani dedim niye bana antibiyotik yazdınız onu kullanmanız gerekiyormuş dedi yani basit bir ishal ilacını kullandırtmayıp nasıl muayene etmeden antibiyotik yazabiliyor anlamıyorum benim doktor birazcık değişik çıktı siz yine çok itibar etmeyin