searain 3.çocuğum ama ikinci kızım bu nasipse birincisinin adı simay gerçekten onu koyarken bu kdr zorlanmamıştım ama ikinci isim arayışı beni zorladı forumda binlerce isim var ama nedense hepsi cık yook dedirtiyor duru ise her söylendiğinde sade ve zarif geliyor yapay zekada sağ olsun bunu destekliyor ama yinede kararsızım bu kez acele etmeyelim 🥰 sağlıkla kucağınıza alın