zhrrmom mamacitaaa ilk gebeliğim de de olmuştum pazartesi olucam bende ebe arayıp söyledi 🌸 olunması gerek
whsh mamacitaaa ilk hamileliğimde oldum ikinci hamileliğimde de bitane aşı oldum da ismini bilmiyorum
byzlv Gecen hafta oldum bende 2 3 gün azcik agridi şişti kizardi. Birinci gebeligimde de bütün asilarimi yaptirmistim 8 yıl gecti aradan.
esra133401 Ben yeni hamileyim de bu anneye aşı uygulaması yeni mi çıktı ? Oğlum 4 yaşında ona hamileyken yoktu böyle şeyler
mamacitaaa esra133401 hep varmış sağlık ocağı çağırıyor 20.haftadan sonra yapılıyormuş tetanoz ve tdap olacak şekilde 2 doz
mamacitaaa CemileAkkurt anne ve bebeği koruma amaçlı yapılan aşıymış tetanoz ve tdap olacak şekilde 2 doz sağlık ocağından çağırıyorlar
neznaz787gmailcom mamacitaaa evet bende 21 haftada oldum yani geçen hafta olunması daha iyi bence korumak amacıyla agri olmadi sadece hafiften agirlik hissi vardi sonra geçti 2.dozda var oda haziranda oluncak 🫠
mamacitaaa neznaz787gmailcom bende 21.haftamdayım henüz olmadım. bugün gittim aşı barkod sistemi kapalı arayacağız çağıracağız seni dediler bekliyorum 🌸