Mrlbrk canım prolaktin sorununu bende yaşıyorum fakat 25 ten yukarısı sıkıntı yumurtan gelişmiş olsa da bozuyor gebelik oluşmuyor ya da kimyasal gebelik yaşıyorsun sağlıklı olmuyor. Benim yumurtlamam gayet iyiydi ama olmuyordu sebep prolaktin yüksekliği ilaç kullandım ama kullanırken gebelik oluşmuş ama sağlık lı değildi kendiliğinden gitti sen bide endokrine görün bence bu degerlerle