Selam, dün vajinal muayene oldum ilk kez, 2 cm açıklık var ve bebegin başı cok guzel yerleşmiş, cok bekletmez bizi dedi doktor, 3 gün sonra randevuya çağırdı gene vajinal bakacağım dedi, nst de sancım yoktu ayrıca sancım da yok arada adet sancisi gibi olup geçiyor, ne zaman doğururum acaba , benzer şeyler yaşayan var mı